اولویت ما برای محرم امسال، تقویت همبستگی و مسئولیت اجتماعی است

به نقل از سایت اخبار  آیین ها و تشکل های مذهبی  :    خبرگزاری مهر، گروه دین و اندیشه: هرساله در مناسبت‌های مختلف مذهبی مثل ماه مبارک رمضان، اعیاد بزرگ، ماه محرم و صفر سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به اعزام مبلغ می‌کند. از دی ماه سال گذشته، یک معاونت جدید با عنوان معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی به این مجموعه اضافه شده که برروی تولید محتوا و تبلیغ تمرکز کرده است. البته این معاونت فعالیت‌های دیگری هم انجام می‌دهد که در مصاحبه پیش رو درباره آنها می‌خوانید؛ با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و صفر قرار داریم، با حجت الاسلام محمد مهدی تجریشی، معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص راهبردهای تبلیغی این معاونت در ماه محرم و صفر امسال گفتگو کردیم؛ در این مصاحبه علاوه بر معرفی راهبردهای تبلیغی این معاونت درباره موضوعاتی چون ویژگی‌های یک تبلیغ تأثیرگذار نیزگفتگو کردیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید؛
19
0 0