عناصر اصلی و کاربردی موفقیت در عرصه تبلیغ و فرهنگ سازی

به نقل از سایت اخبار  آیین ها و تشکل های مذهبی  :    خبرگزاری مهر، گروه دین و اندیشه _علی بیرانوند: کم نیستند افرادی که ملاک و معیار ارزش گذاری کارها و امور را با واحدهای اندازه گیری مادی و پولی سنجش می‌کنند، به این معنا که هر کاری که دارای درآمد و جایگاه دنیوی بهتری باشد، نزد آنها از ارزش بالاتری برخوردار است؛ این در حالی است که اگر با نگاه توحیدی و الهی به دنیای پیرامون خود بنگریم، خواهیم دید که ملاک ارزش‌گذاری کارها در جهان‌بینی اسلامی چیزی فراتر از مباحث پولی و دنیوی و گرایش‌های مادی است. یکی از کارها و فعالیت‌های بسیار مهمی که در جامعه انسانی آنچنان که باید شناخته نشده و جایگاه آن مورد توجه افراد قرار نگرفته پیشه روحانیت و فعالیت تبلیغی برای گسترش فرهنگ قرآن و اندیشه اهل بیت (علیهم السلام) است.
131
0 0