منبر سنتی از روش‌های موفق تبلیغ است/ موازی‌کاری در نهادهای تبلیغی

به نقل از سایت اخبار  آیین ها و تشکل های مذهبی  :    حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در مورد بایسته‌های تبلیغ دین به خبرنگار مهر گفت: اولین اصل در تبلیغ چه در عصر حاضر و چه در هر زمانی این است که مبلغ خودش شایستگی تبلیغ را داشته باشد و مجهز بودن به آن معارف و مطالبی که می‌خواهد آن‌ها را تبلیغ کند را داشته باشد و این‌که بتواند از عهده بر بیاید. یعنی به گونه‌ای نباشد که نه تنها نتواند تبلیغ کند بلکه چه بسا ضد تبلیغ شود و سوالات را در ذهن مخاطب بیشتر کند. بلکه باید بتواند مشکلی از مشکلات مخاطب را حل کند و آن اهلیت و صلاحیت لازم را برای تبلیغ آن عرصه که در آن عرصه وارد شده داشته باشد.
150
0 0